Alkisahnya Dulu I Pernah Berniaga Online Jual Mesin Cabut Bulu

Dulu kan, i selalu bayangkan yang nanti i akan ada kedai sendiri. Tapi i nak kedai tu online je, sebab sejenis i ni tak suka nak bercakap depan orang dan ajak orang beli, yang sebenarnya tak reti. Takut pun ada..… Continue Reading

PERNAH BISNES TAPI MELINGKUP? BUKAN KAU SORANG DEKNON. Akak pun sama dulu……

Tobat dah…taknak bisnes dah rasanya…. . Tapi taktau lah, kalau dalam jiwa tu memang tahu dah, nak kaya mesti nak kena bisnes. 9/10 kekayaan tu datang dari perniagaan – semua orang tahu, tapi tak semua amek peduli. . Meh nak story… Continue Reading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...