My motivation

August 27, 2017

PERNAH BISNES TAPI MELINGKUP? BUKAN KAU SORANG DEKNON. Akak pun sama dulu……

Tobat dah…taknak bisnes dah rasanya…. . Tapi taktau lah, kalau dalam jiwa tu memang tahu dah, nak kaya mesti nak kena bisnes. 9/10 kekayaan tu datang dari […]
September 10, 2017

Tips Tak Moody Bangun Awal Pagi Sebab Taknak Satu Hari Takde Ong!

March 23, 2018

Alkisahnya Dulu I Pernah Berniaga Online Jual Mesin Cabut Bulu

Dulu kan, i selalu bayangkan yang nanti i akan ada kedai sendiri. Tapi i nak kedai tu online je, sebab sejenis i ni tak suka nak […]
November 20, 2018

Pengalaman Kali Pertama Makan di Restoran Menara Kuala Lumpur

Assalamualaikum. Hari ni baru berkesempatan nak menulis kat sini, laptop sendiri rosak jadinya pinjam laptop orang ni. hehe Setiap orang ada momen indah betul? Untuk sis, […]
Whatsapp Me😄