Premium Beautiful Malaysia : Olin Safura The Premium Beautiful Diva

Premium Beautiful Malaysia : Olin Safura The Premium Beautiful Diva

AiryVentz Penipu Penapis Udara Yang Boleh Bunuh Covid-19?

Amboi seriusnya tajuk tu kan.. AiryVentz Penipu ni kan, memang kena tipu lah semua virus dalam udara tu, lagi-lagi si Covid durjana. kikiki.

Musim pandemik sekarang ini memang dah macam wajib kena ada penapis udara dalam rumah, atau pejabat kita. Ke mana-mana kita pergi pun kena pakai pelitup muka. Tapi dalam rumah atau pejabat, atau restoran, kita terpaksa buka pelitup muka dalam sesetengah situasi, yang mana boleh mendedahkan kita pada virus di udara, terutamanya virus Covid-19. Yelah, cuba kita fikir logik. Berapa lama kita duduk kat rumah je, kerja di rumah, nak pergi restoran ke, buat kenduri pun terhad sangat. Sampai bila kita sanggup tak bagi orang datang rumah kita? Sampai bila kita sanggup tak pergi berurut ke buat facial ke? Sampai bila? Somehow kita kena adapt juga dengan perubahan. AiryVentz memang penipu tau. Sanggup AiryVentz tipu kita, sekarang kalau pergi mana-mana pun dah boleh angkut si AiryVentz ni. Habis semua virus dia telan, tapis, hapus! Kasihan virus semua tertipu dengan AiryVentz ni!

Ini sis cakap untuk orang yang sihat, memang kena tipu dengan AiryVentz ni hidup-hidup. Yelah, dah la ringan, orang berat 40kg pun boleh angkat la AiryVentz ni. Macam berat 5kg beras je. Dah memang berat AiryVentz 5kg sahaja. haha. Nak pergi mana-mana pun dah tak perlu takut dah sekarang. AiryVentz penipu ni boleh tipu virus Covid melalui udara. Kalau orang yang ada masalah kesihatan, contohnya resdung, alergi atau alahan, lagi lah perlu sangat-sangat pakai penapis udara AiryVentz ni tau. Sebagai ikhtiar, apa salahnya invest pada penapis udara yang berbaloi boleh bunuh Covid-19!

SATU PERKARA KITA NAK KENA TAHU

Bukan semua penapis udara boleh menghapuskan virus Covid-19!

Kalau tak silap sis, ada dua jenama sahaja dalam Malaysia ini yang claim ada fungsi menghapuskan virus Covid-19 (as at today lah). Satu jenama S, satu lagi si AiryVentz penipu ni. Dari segi fungsi, kedua-duanya lebih kurang sama je. Tapi dari segi harga, jenama AiryVentz lagi murah lah, dan ia produk Malaysia. Bangga kan! Bukan senang tau produk Malaysia nak dapat pengiktirafan dari MRI Global, satu organisasi penyelidikan terkemuka di dunia selama lebih 77 tahun! FDA Approved lagi! Tak bangga lagi tak tahu lah haha. Boleh klik link ni kalau nak tahu lebih lanjut tentang pembersih udara si AiryVentz penipu ni >> AiryVentz

Sis terpanggil nak tulis tentang penapis udara ni bukan apa. Rasa bertanggungjawab bukan sahaja kepada orang yang sihat, tapi juga kepada orang yang ada masalah allergic to airborne pollen. Sekurang-kurangnya AiryVentz penipu ini boleh menapis mikro udara sehalus-halus 0.3 mikron! Sehelai rambut kita pun 70 mikron!

Jadi kita tak perlu risau, nak dapatkan udara TULEN pun boleh dapat dalam rumah sendiri. Fungsi penulenan udara ini dipanggil Ionizer, yang mana AiryVentz penipu ni dikatakan mempunyai fungsi untuk menukarkan ion positif di udara menjadi ion negatif. Ion negatif ini sangat bagus untuk menimbulkan suasana tenang. Sesuai juga untuk orang yang ada masalah kemurungan (depression) atau susah tidur (insomnia).

Sebelum pandemik lagi pun udara sekeliling kita sudah tak bersih (melainkan di kawasan hijau lah kan), oksigen yang kita sedut itu masuk dalam paru-paru. Penat paru-paru nak bekerja untuk tapis udara yang bersih untuk badan kita. Lagi pula kalau ada ahli keluarga yang merokok, kita pun tahu apa natijahnya asap rokok pada secondhand smoker kan? Bau rokok, bau masakan ke, bau hapak ke, inshaaAllah boleh diatasi dengan penapis udara AiryVentz penipu ni.

Sis nak tambah lagi ni, kalau kita duduk rumah tepi jalan, atau rumah tinggi-tinggi, kondo ke apartment ke, lagi banyak asap debu kotor hinggap masuk rumah kita. Bukan sedikit punca resdung, asma, dan alahan berpunca dari masalah udara kotor seperti ini. Jadi saranan sis, pakai lah Air Purifier. Survey lah penapis udara yang berbaloi untuk kegunaan kita seharian. Nak senang, terus order je AiryVentz Air Purifier Si Penipu tu kat sini. hihihi.

Nak beli kat shopee pun ada, boleh klik link ni >> Shopee.AiryVentz

Lebih info tentang AiryVentz Penipu di SINI.

Jom tengok video testimoni ni!

Tak percaya tapi ini lah hakikatnya apa yang dalam udara kita! Tunggu apa lagi?? Jom grab AiryVentz hari ni juga!

NAK ORDER AIRYVENTZ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Powered by WhatsApp Chat

× Whatsapp Me!