Motivasi

March 23, 2018

Alkisahnya Dulu I Pernah Berniaga Online Jual Mesin Cabut Bulu

Dulu kan, i selalu bayangkan yang nanti i akan ada kedai sendiri. Tapi i nak kedai tu online je, sebab sejenis i ni tak suka nak […]
August 27, 2017

PERNAH BISNES TAPI MELINGKUP? BUKAN KAU SORANG DEKNON. Akak pun sama dulu……

Tobat dah…taknak bisnes dah rasanya…. . Tapi taktau lah, kalau dalam jiwa tu memang tahu dah, nak kaya mesti nak kena bisnes. 9/10 kekayaan tu datang dari […]
August 9, 2017

Kenapa Dia Buat Dapat, Aku Buat Tak Dapat Pun?

Tak cakap orang lain, melainkan diri sendiri jua. Dulu masa sekolah kita selalu tengok ada je kawan kita yang lebih bijak, asal exam je A, asal A […]
Whatsapp Me😄